Punjene tikvice


Sastojci  4 osobe

8 tikvica malih okruglih ili manjih duguljastih - pravila sam kombinaciju i jednih i drugih
3 kom paradajza
1 glavica crnog luka
500gr mlevenog juneceg mesa od buta
6 kasika okruglog zrna pirinca
1 koren sargarepe
1 manji koren persuna
1 manji koren paskanata
1 veza svezeg lista persuna
1 zelena paprika
500ml pelata paradajza
500ml vode
1 srce pilece supe
1 kasika mlevene crvene paprike
kasicica soli


Priprema

1.
Tikvice oprati spolja i odseci im kapice ukoliko se one okrugle. Ove duguljaste sam presekla na pola i zasekla sam im dno kako bi lepo stajale. Malom kasicicom sam lagano izdubila tikvice bez ikakvog prokuvavanja tikvica.

2.
U duboki tiganj sipati malo ulja, pa prodinstati sitno seckanu glavicu crnog luka da luk dobije staklastu boju. Dodati mleveno meso i prodinstati koliko da meso pobeli. Polovinu korena sargarepe, koren paskanata i koren persuna izrendati na najsitnije rendo i dodati esu. \Polovinu veze persuna sitno iseckati pa dodati mesu. Isto uciniti i sa zelenom paprikom. Papriku oprati, odvojiti od petelje, ocicstiti od semenki i sto sitnije iseckati. Dodati mesu, pola kasike mlevene crvene paprike, 6 kasika opranog pirinca i lasicicu soli i sve to lepo sjediniti.

3.
U drugoj dubljoj serpi na soljici u;ja proprziti 4 kasike brasna do zute boje i sipati pelat paradajz i vodu. Kada prokljuca dodati Srce pileceg bujona. Ja kazem srce jer sam iskoristila kocku Podravkinu koju sam dobila na Cool druzenju i koja je u obliku srca. Sada je pronasla svoje mesto u ovim punjenim tikvicama. Prokuvati da se srce otopi i dodati jos pola kasike crvene mlevene paprike.

4.
Tikvice puniti i svaku tikvicu preliti sa kasikom crvenog fila. Zatvoriri kriskom paradajza i staviti poklopac tikvice. Redjati u duboku vatrostalnu ciniju sa poklopcem. Kada postupak ponovite i sa ostalim tikvicama sipajte preostali sos od paradajza pored tikvica a polovinu sargarepe koja Vam je preostala naseckajte u sos kao i ostatak paradajza koji ostane od zatvaranja ja nasecka i stavim u isti sos. Naseckati stno persun i staviti preko celog jela.


5.
Poklopite vatrostalni sud i pecite na 200C tacno 2h!

www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar

More

Whats Hot